Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

ZPC Brześć intensyfikuje współpracę z sieciami handlowymi

ZPC Brześć - słomka ptysiowaOd 28 grudnia w sieci Biedronka pojawi się słomka ptysiowa marki Brześć. Kolejna akcja in-out, realizowana przez producenta wyrobów cukierniczych we współpracy z tą siecią handlową, to element wdrażanej strategii rozwoju kanałów sprzedażowych, zwłaszcza w obszarze private labels.

Wyroby Brześcia od dłuższego czasu regularnie pojawiają się nie tylko w Biedronce, ale również w takich sieciach jak Tesco, Dino, POLOmarket czy Lewiatan. Firma wprowadza swoje wyroby na półki sklepowe zarówno w markach własnych danej sieci, jak i sygnowane swoją marką w ramach akcji in-out.

– Przez ostatnie miesiące mocno koncentrowaliśmy się na rozwoju partnerstw handlowych, szczególnie w kontekście produkcji dla marek własnych. Intensyfikacja współpracy z sieciami handlowymi to także jeden z naszych priorytetów na kolejny rok – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w ZPC Brześć.

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego produkuje m.in. ciasta ptysiowe, drożdżowe, kruche, babki oraz pierniki.

Źródło: www.portalspozywczy.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

%d bloggers like this: